Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Bendravimo su klientais efektyvinimas. Sudėtingų aptarnavimo situacijų valdymas

Lektoriai:
Rosita-lekavičienė Dr. Rosita Lekavičienė

Lektorė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapital... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Darbuotojas – organizacijos įvaizdžio kūrėjas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas "užmuša" įvaizdį?
Susirašinėjimas elektroniniu paštu: struktūra, turinys, stilius. Dažniausios klaidos ir praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos.
Bendravimo telefonu su klientais ypatumai:
Kontakto pradžia; Kas lemia pirmą įspūdį?
Kalbėjimo maniera, teikiamos informacijos struktūra; Pasiruošimas pokalbiui;
Situacijos išsiaiškinimas, klausimų uždavimo technikos ir dažniausios klaidos bendraujant su klientais;
Kalbos kultūra, "parazitiniai" žodžiai;
Pakartotiniai skambučiai, pokalbio užbaigimas;
Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios klaidos.
Klientų tiesioginis aptarnavimas susitikimo metu:
​Pirmas įspūdis: gero psichologinio klimato kūrimas, pagarba klientui;
Kūno kalba, nežodinių ženklų svarba, akių kontaktas, mimika ir gestikuliacija;
Klientų tipai, bendravimo su jais ypatumai ir kaip juos atpažinti. Bendravimas su "sunkiais" žmonėmis;
Netinkamas elgesys darbe. Konfliktinių situacijų įveikimas ir pretenzijų priėmimas: kaip valdyti situaciją? Pretenzijų įveikimo žingsniai, įtaigaus kalbėjimo principai, dažniausios klaidos.
Negatyvių emocijų valdymas.
Bendravimas su skolininkais. Bendrieji principai ir konkretūs metodai: nuoroda į datas, trečią faktorių ir kt.

Kalba

Lietuvių


Tikslinės grupės aprašymas

Klientus aptarnaujantis bei su klientais bendraujantis personalas, klientų aptarnavimo skyrių vadovai, vadybininkai ir kiti susitikimų metu ar telefonu bendraujantys darbuotojai.

Mokymų sritysPardavimai, Didmeninė prekyba, Mokymai, Klientų aptarnavimas, Derybų menas, Mokymai įmonėms, Pardavimų mokymai, Aktyvus pardavimas, Derybos, Derybų mokymai, Derybinių įgūdžių tobulinimas, Dalykinis etiketas, Dalykiniai susitikimai, B2B pardavimai
ProfesijosVadovams, Pardavėjams, Vadybininkams, Visiems, Pardavimų vadovams, Vadovaujantiems, Pardavimo vadybininkams
Data2020-06-18
Trukmė1 diena, 8 ak. val.
Šalis, MiestasLietuva, Vilnius
AdresasGRATA hotel, Vytenio g. 9, Vilnius
Kontaktai868736287
Kaina EUR (be PVM)129.00 EUR
Akcijos sąlygosĮ kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės.
Nuorodahttps://www.personalogrupe.lt/lt/atvirieji_seminarai
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams