Kvalifikacijos: - Tarptautinio Retorikos ir oratoriaus meistriškumo universiteto treneris-licenciatas (nuo 2008 m.). 2009 metais suteikta aukščiau... Daugiau »
Mokymų programa: - įtaigaus žmogaus fundamentalios nuostatos, būtinos žinios ir igūdžiai; - sėkmę pardavimuose nešančios asmeninės vertybės ir įsitikinimai; - žmonių poreikiai – ar poreikių žinojimo užtenka tam, kad galėtume daryti įtaką? Ką daro su poreikiais geriausi pardavėjai? - kokie yra pardavimo proceso etapai ir kaip juos valdyti? - pasiruošimas pardavimui: klausimai, į kuriuos neatsakius geriau nepradėti pardavimų veiksmo; - kaip įtikinti be tesioginio „įsiūlinėjimo“? - veiksmingas argumentavimas; - prieštaravimų įveikimo ir įsitikinimų keitimo metodai; - veiksmai po sėkmingo pardavimo – ką galime padaryti, kad kitą kartą tą patį žmogų įtikintume dar lengviau ir greičiau? - kaip įtikinti (parduoti) nepavyksta – kaip iš to gauti naudą?
Mokymo metodai: būtiniausia teorija; praktinės užduotys ir pratimai; konkrečių atvejų analizė, gyvenimiški pavyzdžiai; mokymai yra vedami lietuvių kalba.
Lietuvių
Mokymai: pardavimai, viešasis kalbėjimas ir prezentacijos, asmenybės ugdymas, vidinė motyvacija, koučingas (coachin...
Visiems, kurie siekia efektyviai komunikuoti, įtaigiai pristatinėti savo idėjas, daryti įtaką kitiems.