Patirtinio mokymo trenerė ir praktikė, sertifikuota koučerė. 2013 metų vasarą pabaigė tarptautinę patirtinio mokymo programą “Via Experient... Daugiau »
• Interaktyvių ir praktinių užsiėmimų metu atnaujinsite, papildysite ir, svarbiausia, įsisąmoninsite turimas dalykinio bendravimo žinias bei įgūdžius, kurie padės Jums kuo profesionaliau ir efektyviau bendrauti. • Paskatinsite save efektyviau naudotis dalykinio bendravimo žiniomis bei įgūdžiais, siekiant sudaryti maksimaliai gerą įspūdį užmezgant profesionalius bei ilgalaikius santykius su vidiniais ir išoriniais klientais. • Pasipraktikuosite, analizuosite aktualiausias situacijas, su kitais mokymų dalyviais pasidalinsite praktiniais patarimais, rekomendacijomis, kurios galėtų palengvinti darbą (bendravimą) ir padaryti jį efektyvesnį.
Mokymų metodika: • Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais; • Praktinės užduotys, situacijų analizė; • Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.
Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą.
Programos turinys ir įgyvendinimas:
• Nuostatos – _teorija versus praktika_ – t.y. kaip mūsų nuostatos įtakoja bendravimo kokybę? Dalykinis bendravimas – kaip palikti gerą įspūdį ir kurti patikimus, ilgalaikius santykius? Dažniausios klaidos ir jų prevencija. Profesionalios (tinkamos) kalbos iššūkiai ir galimybės – konkrečių atvejų analizės. • Praktinės dirbtuvės: profesionalus bendravimas elektroniniu būdu (el. laiškais), telefonu ir gyvai (susitikimų metu). Esminės nuostatos ir jų pritaikymas praktikoje. • Praktinės dirbtuvės – treniruotė: kaip efektyviai išnaudoti visus komunikacijos kanalus? • 7 žingsnių asmeninė strategija, padėsianti efektyviau bendrauti su vidiniais ir išoriniais klientais, remiantis asmenine patirtimi, mokymų medžiaga, idėjomis ir įžvalgomis.
Lietuvių
Darbuotojams ir specialistams, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais tiek gyvai, tiek telefonu ar el. laiškais, atsakingiems už profesionalaus bendravimo ir bendradarbiavimo su klientais palaikymą, reprezentuojantiems organizaciją ir jos produktus bei paslaugas.