Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas

Lektoriai:
Gurmul Giedrė Urmulevičiūtė

Patirtinio mokymo trenerė ir praktikė, sertifikuota koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efe... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

• Įsivardinsite /pamatysite ir išanalizuosite didžiausius stresorius savo veikloje bei atrasite konstruktyviausius individualius sudėtingų bendravimo situacijų sprendimo būdus jų suvaldymui.
• Kursite pozityvias nuostatas, stiprinsite objektyvų vertinimą ir pasitikėjimą savimi/ kitais, valdant konfliktines, sudėtingas bendravimo situacijas.
• Įgysite praktinių įrankių, padedančių mobilizuotis ir sėkmingiau valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Mokymų metodika:
• Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
• Praktinės užduotys, situacijų analizė;
• Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.

Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Programos turinys ir įgyvendinimas:

• Kas yra stresas, kaip jis atsiranda ir kaip jį valdyti? Kokie efektyviausi žingsniai? Kaip aš elgiuosi? Kaip - kiti? Kas man padeda, o kas - trukdo?
• Konfliktinių, sudėtingų bendravimo situacijų valdymas. Praktinės dirbtuvės grupėse: dalyvių pateiktų konkrečių darbinių atvejų analizė, sprendimas. Įžvalgos ir refleksija.
• Skirtingi žmonių bendravimo stiliai. Praktinės dirbtuvės grupėse: kaip elgtis su asmeniškai “nepatogiais”, t.y. nekantriais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais, ko nori ar atvirkščiai - visažiniais ir pan. žmonėmis? Kaip kuo geriau suprasti ir, svarbiausia, atliepti jų lūkesčiams?
• Praktinės dirbtuvės grupėse: „Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus bendraujant su žmonėmis?“ Turimų ir naujų žinių įgalinimas interaktyvios užduoties “Tiltas” metu. Įžvalgos ir refleksija.
• Veiksmų planas arba asmeninės strategijos nusimatymas efektyvesniam streso, konfliktų ir sudėtingų bendravimo situacijų valdymui. Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.

Kalba

Lietuvių

Organizatorius

Manager.LT akademija (UAB "Akrisida")

Manager.LT akademija (UAB "Akrisida")

Manager LT Akademijos profesionalūs žmogiškųjų išteklių, vadybos ir koučingo specialistai padeda parengti ir įg...


Tikslinės grupės aprašymas

Skirta: įvairių sričių darbuotojams ir specialistams, kurie siekia stiprinti sudėtingų bendravimo situacijų valdymo gebėjimus.

Mokymų sritysKlientų aptarnavimas
ProfesijosVisiems
Data2020-06-01
Trukmė8 akad. val.
Šalis, MiestasLietuva, Vilnius
AdresasUžsiregistravę dalyviai bus informuoti apie mokymų vietą.
Kontaktai+370 615 31080
Kaina EUR (be PVM)138.00 EUR
Akcijos kaina124.00 EUR
Akcijos sąlygosKai mokymuose dalyvauja 2 (du) ir daugiau dalyvių iš tos pačios organizacijos.
Nuorodahttp://akademija.manager.lt/akademija/skundu-konfliktu-streso-ir-kitu-sudetingu-bendravimo-situaciju-valdymas
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams