Dr. Virginija Chreptavičienė baigė Kauno technologijos universitetą, kuriame ir apginė socialinių mokslų daktaro disertaciją. Nuo 1990–2013 ... Daugiau »
Nuotoliniai mokymai organizacijoms! Jums tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu). Artėjant mokymams el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.
________________________________________ Seminaro programa: 1. Keturios žmogaus kalbos.
2. Kaip kalbėti, kad kiti išgirstų? Dialogo ir polilogo strategijos. Komunikacijos mitai.
3. Viešojo kalbėjimo menas. Kaip įveikti viešojo kalbėjimo baimę? Testas: ar aš moku pateikti informaciją auditorijai.
4. Kaip skaityti žmonių mintis iš jų gestų: mįslingoji kūno kalba.
5. Įsiklausymo galia. Klausymasis – labai svarbus įgūdis. Klausymosi tipai; Ef ektyvus klausimasis. Klausymosi problemos. Testas: ar aš moku klausytis?
6. Kaip rašyti, kad kiti supratstų: dalykinio teksto ypatumai.
7. Kalbėjimo/rašymo klaidos.
8. Komunikacinės kompetencijos ugdymo (-si) technikos.
Atsakymai į klausimus.
Lietuvių
Šiuolaikiniame, nepaprastai greitai besikeičiančiame pasaulyje, kai įstaigos/įmonės vadovui reikia greitai priimti sudėtingus sprendimus, pasirinkti prioritetines vertybes, komunikacinės kompetencijos nuostata tampa itin aktualia. Lyderiai, turintys komunikacinę kompetenciją, geba, sutelkti žmones bendram tikslui, moka sukurti, puoselėti ir plėsti pasitikėjimu grįstus santykius su darbuotojais, klientais, investuotojais. Todėl įstaigų/įmonių vadovų komunikacininių galių pletojimas turi tapti vienu iš svarbiausių tikslų.